Obchodzimy 10 lat. Skorzystajcie z 5% zniżki!

W tym roku firma Rellox obchodzi dziesięciolecie swojej działalności. W 2004 roku byliśmy pierwszą firmą w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, która stworzyła dla potencjalnych inwestorów ofertę nieruchomości zagranicznych wraz z kompleksowym serwisem. Jesteśmy pionierami w naszej branży i de facto przyczyniliśmy się do stworzenia nowej gałęzi na rynku nieruchomości w tej szerokości geograficznej.

Po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej w 2004 roku zaczęliśmy współtworzyć standardy dla handlu transgranicznego w segmencie nieruchomości. Nasi prawnicy nawiązali współpracę z biurami notarialnymi i adwokackimi za granicą ustalając warunki legislacyjne pozwalające na zakup nieruchomości przez naszych Klientów. Stworzyliśmy koncepcję usług związanych z nieruchomościami, które do tej pory nie istniały.

W ciągu dziesięciu lat nasza firma rozrosła się i obecnie działa w siedmiu krajach europejskich. Jesteśmy dumni, że przez ten okres pomogliśmy kilkuset Klientom w nabyciu nieruchomości za granicą i umożliwiliśmy dogodne ulokowanie swoich oszczędności w różnych zakątkach świata. Nieustannie staramy się oferować nowe nieruchomości w rozmaitych lokalizacjach oraz dążymy do udoskonalenia jakości naszych usług. Wierzymy, że jesteśmy w stanie naszym Klientom zaoferować nie tylko nieruchomości i doskonałe możliwości inwestycyjne, ale również nowy wymiar życia, poznawanie innych kultur oraz zyskanie doświadczeń, które wzbogacają człowieka.

Z okazji jubileuszu wynegocjowaliśmy dla naszych Klientów korzystne warunki nabycia wybranych nieruchomości za granicą. Do końca kwietnia 2014 roku można skorzystać z wyjątkowych rabatów na wybrane projekty deweloperskie w Alpach i tym samym zaoszczędzić do kilkuset tysięcy złotych.

Oferta promocyjnych nieruchomości w Alpach:

Seefeld in Tirol: Nowe apartamenty przy nartostradach, polach golfowych i nad jezioremSeefeld in Tirol: Nowe apartamenty przy nartostradach, polach golfowych i nad jeziorem

Nowy projekt mieszkaniowy w pobliżu stoków narciarskich, jeziora oraz pól golfowych. Wellness, fitness. Nieruchomość do użytku własnego połączonego z wynajmem krótkoterminowym. » Więcej informacji

Hinterthal: Nowe luksusowe apartamenty w stylu alpejskimHinterthal: Nowe luksusowe apartamenty w stylu alpejskim. Możliwość korzystania bez ograniczeń! Ostatnie trzy apartamenty na sprzedaż!

Apartamenty w charakterystycznym alpejskim stylu. Nieruchomości rekreacyjne położone przy stokach narciarskich. Możliwość dalszego wynajmu. » Więcej informacji

Sölden: Ostatnie wolne apartamenty w renomowanym ośrodku narciarskim przy lodowcuSölden: Ostatnie wolne apartamenty w renomowanym ośrodku narciarskim przy lodowcu, gwarantowane przychody z najmu w wysokości 20.000 EUR w skali roku!

Apartamenty w popularnym ośrodku narciarskim położonym w samym sercu Alp w Tyrolu. Wellness, Spa, malownicze widoki, 100 m od przystanku ski busu. » Więcej informacji

Sölden: Wyjątkowy apartamentowiec z usługami hotelowymi i dochodem z tytułu najmuSölden: Wyjątkowy apartamentowiec z usługami hotelowymi i dochodem z tytułu najmu!

Nowe apartamenty w pobliżu lodowca, korzystna inwestycja, dochód z najmu i gwarantowany wzrost wartości nieruchomości. » Więcej informacji

Wald im Pinzgau: Alpejskie chaty górskie z widokiem na zaśnieżone szczytyWald im Pinzgau: Alpejskie chaty górskie z widokiem na zaśnieżone szczyty!

Alpejskie chaty górskie oferują przestronne i słoneczne wnętrza, nowoczesne wyposażenie oraz saunę, sprzęt kuchenny i zadaszone miejsce parkingowe. Okolica jest idealna dla miłośników sportu – nartostrady, szlaki turystyczne, ścieżki rowerowe. Doskonała inwestycja! » Więcej informacji

Już 7 projekt znanego dewelopera - apartamenty w Saalbach

Lokale na sprzedaż znajduje się w popularnej dzielnicy Skicircus w Saalbach. Okolica oferuje wiele możliwości uprawiania sportów zimowych i letnich. » Więcej informacji

Apartamenty**** z widokiem na jezioro i stoki narciarskie, Ossiacher SeeApartamenty**** z widokiem na jezioro i stoki narciarskie, Ossiacher See

Zapraszamy do zapoznania się z nowym projektem mieszkaniowym, który powstanie w mieście Annenheim am Ossiacher. Czterogwiazdkowy hotel zostanie wybudowany zaledwie 250 metrów od jeziora. Wyjątkowa okazja! » Więcej informacji

Piękne apartamenty w Zell am See

Nowy projekt mieszkaniowy położony bezpośrednio nad jeziorem w Zell am See. Cały projekt zostanie zakończony w maju/czerwcu 2014 roku. » Więcej informacji

Oferta wyjątkowych rabatów jest ograniczona i obowiązuje tylko do 30.4.2014! Dlatego już dziś warto z niej skorzystać i nabyć wymarzoną nieruchomość w Alpach!

A to jeszcze nie wszystko!

Przygotowujemy promocyjną ofertę wyjątkowych nieruchomości nad morzem! Zapraszamy do częstego odwiedzania naszej strony internetowej.

Chcę otrzymywać oferty i nowości na temat (zagranicznych) nieruchomości na mój e-mail za darmo:

Hot tips | Przygotowaliśmy dla Ciebie ponad 6000 nieruchomości z całego świata Kompletna oferta